Ahad, 27 Mac 2011

pertukaran nama blog&penubuhan syarikart






salam pada semua pemberitahuan di sini saya sudah tukar sedikit nama blog di harap lebih memudahkan lagi untuk berkunjung ke laman ini..thanks pada kawan2 yang dah try kek2 saya,maaflah kek saya tak berapa cantik tapi rasanya insyaalah...saya masih baru dalam bidang ini dan masih mencuba untuk belajar deko kek lagi..setiap pandangan dan komen thanks sangat2 saya hargainya..sesedaprasa hanum jugak sudah berdaftar dengan SSM atas nama syarikat FEHUS TASAY ENTERPRISE di harap semua dapat memberi sokongan terhadap prodak2 yang saya hasilkan.sebarang pertanyaan dan pandangan boleh terus hubungi saya di nombor ini 0173819371 atau emil kepada saya di geeezal@yahoo.com jugak boleh ke facebook saya rogayah hanum bte abd hamid atau ke facebook sesedaprasa-hanum,terima kasih pada semua salam sejahtera....












Tiada ulasan:

Catat Ulasan